Maxa ditt digitala mässbesök!

Att gå på en digital mässa är en helt annan upplevelse jämfört med ett fysisk besök. Vi har lång erfarenhet av fysiska mässor och det har vi haft nytta  av när vi skapar mässan, jag tror att digitala mässor kommer finnas kvar efter pandemin. Men hur mässorna kommer att se ut framöver kan vi bara spekulera i.

En av kommentarerna till senaste digitala mässan var: "Väldigt snygg och välgjort! Får verkligen en känsla av att man är på en mässa, och kan i lugn och ro titta igenom allt. Många utställare och många seminarier. Bra jobbat!"
Mattias Oljelund, Svenskt Näringsliv

Att besöka digital mässa

1) För det första är det väldigt enkelt att besöka, allt du behöver är en dator och tillgång till internet.
2) Dags att besöka: Skapa ett konto för att logga in som besökare på mässan.
3) Utställarna finns på plats och har avsatt tid för att möta med dig via chatt eller videomöte i mässan. 
4) Gå igenom utställarförteckningen, kommer du på frågor, skriv ner dessa så att du inte glömmer bort.
5) Gå igenom seminarieprogrammet
6) ....

Här kommer vi i god tid innan mässan ge fler av våra bästa tips om hur du kan få ut maximalt av ditt digitala mässbesök på Eget Företag. 

Bästa hälsningar

Mats Evergren
Eventchef

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Några av våra utställare.

PRV måste finnas i företags medvetande redan från starten av deras resa, och mässan har verkligen gett oss en fantastisk möjlighet att synas och nå ut trots pandemins restriktioner. Våra informationsfilmer sågs över 300 ggr och vi hade massa fina samtal med nyfikna nyföretagare. En eloge till mässan som tagit in många synpunkter från tidigare tillfällen för att underlätta för besökare och monterpersonal.

Erik Engqvist, Strategisk samordnare, PRV

För Björn Lundén är Mässan Eget Företag en mycket givande mässa. Vi har varit med från starten och det är fantastiskt att få möta alla dessa drivna människor som ska starta eller redan driver företag. Vi hittar massor av nya kunder!

Ulf Svensson, Björn Lundén

Vi märkte snabbt att digitala mässan har ett riktigt bra verktyg för oss utställare. Vi fick en levande dialog med ett bra kundflöde. Vårt utfall blev som den fysiska mässan.

Boo Gunnarson, Visma Spcs

”Vi på Svedea tycker att den digitala mässan är en framgång. Deltagarna kan ansluta oavsett var i landet de bor och det finns möjlighet att delta både kvällstid och dagtid. Perfekt för den presumtiva nyföretagaren som ännu inte tagit steget och som har svårt att vara borta från sitt nuvarande arbete på dagtid.  Det är också positivt att besökarna har möjlighet att träffa oss utställare på flera sätt, tex via chat, seminarium, korta filmer och ta del av erbjudanden”. 

Jonas Nilsson Chef direktaffär företag, Svedea

Vi är stolta att presentera några av våra attraktiva utställare 2022